Jag har ingen fantasi, därför ingen bra rubrik

God morgon!
Sitter här och tar det lugnt, ska fixa iordning oss för att gå och leta upp ett ställe att "bruncha" på. Det blir mys, bara strosa runt och ta det lugnt.
Har nu kopplat in min ipod i Idas stereo så nu spelas Lita Ford Fatal Passion, så det blir nice att göra sig i ordning till älskade Lita.
Kommer upp ett dagens klipp också, kom ju inte ett i går så jag ska kompensera för det :)
Igår var en trevlig kväll. Ida och jag gick och åt på lacoucaracha eller vad fasen det heter hihi. Jag och Ida gick dit jag och Marcus var. Gott som fasen och mys!
Sen SEX AND THE CITY- filmen, bra som förra gången :)
Nej fixa iordning oss var det, hoppas ni får en bra söndag. Här i Stockholm skiner solen, hoppas den gör det på er också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0