It's done

Puh! Nu är akvariet rent! Det är det värsta jag vet, jag städar hellre en hel herrgård än att ta tag i städningen i akvariumet, men nu är det gjort! Hoppas att mina fiskar blev lite gladare nu.
Sitter just nu och dricker kaffe, den enda vilostund jag får, sen är det massor med annat som jag måste hinna med, plus den sista packningen, hann inte packa klart igår. Har varit och handat i alla fall och jag hann in en sväng på brunos och ståsolariumet, 8 minuter, lovely! Vill bättra på brännan tills imorgon då det är midsommar med hela släkten i Östersund!

Nej nu får min "kafferast" vara slut, måste ta tag i det andra. Hörs lite senare!
vad gör ni ikväll?
Här har det börjat regna nu, typiskt midsommarväder....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0