Insnöad

Nu är det sängen som gäller för mig. Jag måste kliva upp 6.15 imorgon för att hinna äta frukost och sen cykla till jobbet! Det är en bra bit kan jag tala om så jag får min träning för i morgon om det inte blir något pass eller en riktig powerwalk, beror helt på hur min fotknöl är :( Svullen och öm, men jag hoppas på underverk under natten!

Jag är helt insnöad på Dolly parton nu, hon gör ju sådana fina ballader och låtar så jag blir helt mållös. Ikväll får denna låt, Heartbreaker avsluta min tisdag. Nu har ju inte jag fått mitt hjärta krossat och jag hoppas att inte ni fått det heller idag men låten är ju så vacker och fin, så jag kommer somna lugnt till Dollys ljuva stämma i mitt huvud och jag hoppas ni kommer att få det också.
Visst är låten fin?

Hoppas dagen har varit toppen och att solen och värmen kommit tillbaka som den har gjort här!
Vi hörs imorgon!  Kanske kommer ett inlägg på morgonen om jag känner mig hyffsat vid liv och om jag hinner. Annars hörs vi vid 17 när jag är hemma igen!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte fin bloggdesign :)

Ska du kolla påe Dolly i sommar ?

2008-06-18 @ 10:35:46
URL: http://mobarjjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0