Imponerad

Nu sitter jag och väntar på att CSI: New York ska börja!  Jag tycker väldigt mycket om de serierna, framförallt CSI: Miami. Blir kul ikväll att New York kör igång ien, jag som är en tv-junkie :P
Tittar på Outsiders nu, helt otroligt! Jag är helt fascinerad av de tre barnen som det handlat om. Tre 10-åringar: en flicka som har stannat i växten, hon blir inte längre än 90 cm, och nu är hon 64, sen handlar det om en flicka som brännskadades svårt när hon bara var 18 månader och sist men inte minst en pojke som tar hand om sin mamma och lillasyster som är 5 år. Hans mamma är handikapad, hon har problem med ett ben, hennes knä sitter löst och hoppar ur väldigt ofta. När jag nu sett det här programmet känner jag mig alldeles tom, och det får mig att inse att saker jag oroar mig för, eller saker som bekymrar mig, oväsntliga saker inte betyder något. Det är konstigt att jag ska behöva se sådana här program för att inse det. Jag är så imponerad över de här tre barnen, gud alltså.


Kommentarer
Postat av: pepsi

Din blogg har blivit vald till dagens blogg på på www.ppepsi.blogg.se :)

2008-06-10 @ 08:06:34
URL: http://ppepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0