I will always love you!

Jag tycker ju väldigt mycket om Dolly Parton och hennes låt I will always love you är ju så fin, och när hon sjunger den låter hon så sorgsen på rösten, blir gråtfärdig varje gång och får gåshud. Tänker på alla som jag håller kär, blir så varm i hjärtat.
Den här låten får avsluta min lördagkväll. Blir nog snart sängen för mig, har inte sovit ut än sedan alla mina arbetstimmar plus utgång igår. Känner mig väldigt sliten. Kom just på att jag inte lagt in bilderna, får göra det, det sista jag gör innan jag ska sova. De kommer upp imorgon, laddar bara upp dem från kameran ikväll, min ögonlock är så tunga så tunga och klockan är "bara" 22.15

Hoppas ni haft en toppendag och en fortsatt bra lördagkväll vad ni nu än gör :)


Kommentarer
Postat av: Malin

den hr ja nog aldrig hört :S

2008-06-14 @ 23:50:40
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack så jättemycket :D

2008-06-15 @ 02:14:11
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0