"I love you, but I love me more"

Hej!
Det blev ingen uppdatering igår, varken före eller efter bion. Kom hem 23.40 från bion så det var bara att hoppa i säng eftersom jag har ett jobb att sköta. Sorry för det, brukar inte vanligtvis vara såhär dålig på att uppdatera!
Men okej, nu så, Sex and the cityfilmen var ju underbar! Jag satt och njöt under hela filmen- jag älskar serien och filmen! Dock, om jag ska säga något negativt så tycker jag den var lite rörig, kunde ha kortat av de lite, men å andra sidan kan jag sitta och titta på dem i flera flera timmar oavsett vad det skulle vara för handling. Så det blir + + + + av 5. Citerar Samantha, underbara Samantha, för dettsa sa hon i filmen igår och så har hon sagt det i säsong 5 när de är i Atlantic city " I love you, but I love me more"

Nu har jag kommit hem från jobbet, skönt! Så nu ska jag städa upp lite på rummet och sen äta med mammsen. Pappa har åkt till Umeå för någon tjänsteresa så mammsen och jag är ensamma ikväll och imorgon så det blir att slappa framför TV:n och Morden i midsomer ikväll.
Nej nu ska jag städa rummet, återkommer snart! Och då kommer också hela två dagens klipp av Vänner, jag måste kompensera eftersom det inte blev något klipp igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0