Home again

Hej hej!
Nu har jag kommit hem till Hudiksvall igen efter att ha varit i Stockholm torsdag- söndag och sen i Uppsala från söndag eftermiddag till i dag kl 18. Jag har haft det superbra, som vanligt! Jag tycker bara om Stockholm mer och mer, känns så härligt att jag om ungefär 2 månader kommer att bo där nere!
Jag har varit med favorittjejerna och så har jag träffat Marcus. Känns så bra alltihopa :)

Jag ska berätta om allt jag gjort, men till det kommer bilder, så jag ska lägga in dem på lappisen nu så börjar jag uppdatera frå i torsdags till idag :) I morgon kommer ett dagens klipp igen med Vänner, och kanske kanske alldeles snart också, så håll utkik sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0