Home again

Tjoho!

Nu är jag hemma efter att ha jobbat i 9 timmar, men jag ska få betalt för 12 + helgOB bara för att jag blev tvungen att skippa mitt pass hos Kristina igår för att jobba hos Therese idag, de har ingen annan som kan ställa upp. Jag jobbar hos Therse  hela veckan, 8-17 så det blir lite bloggande måndag-fredag men ska föröska ta igen det på kvällarna :)

I dag har vi varit till rehab på sjukhuset och badat, eller Therse har badat, sen har vi inte gjort så mycket mer. Jag har skojat med henne så att hon skrattat tills tårarna rinner, hon är så gullig :) Har fått pussar på huvudet i dag också.

Nu sitter jag här och väntar på att Maria ska komma <3 Vi ska ut och gå en snabbis, sen vill jag vara hemma och vila, är så trött! Jag är ingen morgonmänniska och att då jobba till klockan 17, ja fy satan, trötter är jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0