Helrenovering av mitt hår

God morgon!
Jag vaknade för en stund sedan och som en blixt från en klar himmel kom jag ihåg att jag i dag kl 13 ska till Mia på Red Head och färga och klippa håret! Jag har nästan glömt bort det, vilket är väldigt ovanligt för mig då jag som sagt ska bli frisör och som många andra hatar utväxter. Men det var en trevlig överraskning, ska bli riktigt skönt!!!! Jag har klippt topparna på mig själv hemma för att fräscha upp det så länge men i dag blir det en helrenovering, gött!

Nu ska jag gå och göra iordning en smarrig fruksot, längtar efter den :)
Vad ska ni göra i dag?

Här är min "to do" lista i dag:

* Gå till kommunen och vikariepoolen och hämta mitt schema, innan kl 12.
* Fika något innan jag ska till red Head kl 13
* Köpa salva på apoteket, Bephanten. Bra att smörja tatueringen med den en gång per dag fast den har läkt
* Gå till butiken Olika, som jag skrev om i lördags. Ska köpa smurftröjan i dag som jag la undan :D
* Åka och träna ikväll. Hoppas på att hinna til passet kl 17

Kommentarer
Postat av: Malin

fullt upp då :D

2008-06-16 @ 12:55:55
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: pepsi

Härligt att gå till frisören & bli ompysslad :)



läs min nya blogg: www.mmilkshake.blogg.se

2008-06-16 @ 13:15:26
URL: http://ppepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0