Härlig dag!

Nu är jag hemma igen, eller jag har varit hemma i någon timma nu men har suttit i telefonkö, ringt sjukvårdrådgiviningen. Fick ett skavsår i lördags och nu är jag svullen och öm vid fotknölen, kanske på grund av skavsåret så vill att någon ska titta på det så det inte blir inflammerat, någon infektion.

Men nu till vad jag gjort i dag. Jag träffade Maja vid 11 och vi gick till stan och kikade i lite affärer, hon hittade en kjol tills hon ska åka till Bali på lördag. Sen kom Linn också, så vi tre gick och fikade på jambo, så underbart att vi alla är samlade igen, det var bara Sofia som fattades.
Sen gick jag och Linn till Café skutan och köpte kulglass när Maja gick till sitt jobb. Pratade massor och sedan gick hon hem och jag gick och solade på Brunos, ståsolariumet, så skönt!

Nu ska jag äta middag, sen kommer bilderna upp på håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0