Goldwell, ny serie!

Jag köpte ett schampoo hos Mia igår. Jag går alltid därifrån med någon produkt. Nu ett schampo med UV-skydd, en helt ny serie från Goldwell som heter Dualsenses.
Jag har ju färgat hår, som ni märkt vid det här laget :) Och varje sommar är det samma problem, med solen alltså. Det bleker håret så fruktansvärt mycket, färgat som ofärgat men med färg så blir det ju så urtvättad matt färg så fort. Därför vill jag nu på sommaren ha något som skyddar håret mot solen. Därför tipsar jag om det här schampot nu, prisvärt är det också. 139 kr och just denna sort lukatr granatäpple. Givetsvis finns det i olika sorter, inte bara för färgat hår. Dessa sorter anpassar sig för just ditt hårs behov. Finns för färgat hår, extra krävande färgat hår, torrt och skadat hår, mer volym, lockigt eller vågigt hår och för den som har problem med hårbotten.

Det finns ett shcampo för varje hår :) I alla dessa är det såklart inbyggt UV-skydd, visst är det bra? :)
Jag rekommenderar er alla att köpa ett sådant här schampo inför juli och augustimånaderna då solen är som starkast. Dessutom krävs det att ibland ändå skydda håret med en sjal eller solhatt.

Till detta schampo kan ni även köpa en spray, även den från Goldwell, den heter Colorglow IQ, värmeskydd och UV-skydd, gör håret lent och glansigt. Finns även den för olika typer av färgat, slingat och ofärgat hår. Då är ni och ert hår skyddat mot den starka solen :)


Kommentarer
Postat av: Ida

hihi ja det blir massa bra!

Jaaa, hoppas du verkligen får den där lägenheten, vore hur bra som helst, hur stor var den?

2008-06-17 @ 21:45:20
URL: http://rockdollshitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0