God morning Uppsala

God morgon! Nu har jag duschat och väntar på att Maria strykit lart sina shorts, de blev bläta är hon duschade. Vi ska gå och köpa frukost. Sedan ska vi gå in till stan och shoppa lite! Ska bli kul, har inte varit i Uppsala någon gång förut så i dag ska jag inspektera stan och se vad den har för utbud :)

För övrigt saknar jag Stockholm, det är så tomt nu när Kiss är över. Jag har väntat ända sedan 22 februari och sen är det bara över, det blir så tomt. Men det var helt underbart!!!! Kommer hem  vid 20.30 ikväll så det kommer bilder här på bloggen, så håll utkik :) Nu håller min tatuering på att läka också, den kliar som sjutton, jättejobbigt! Jag fyllde ju i mina blommor på samma gång så jag har två nya tatueringar kan man säga. Tomaz på Diablo är bäst!
Stockholm <3 snart flyttar jag!

Nej nu är Maria snart klar, ska bli mumsfillibabba med frukost!

Vi hörs sen!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

man lever ju på sina minnen ett bra tag, även om det såklart känns tomt efteråt =) minnen och kort!



hur går det med läkningen o så när man tatuerar där du gjorde? är det bara till att ha lösa kläder?



kram

2008-06-02 @ 15:22:45
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Michelle

Lugna puckar här.. :P

2008-06-02 @ 17:51:21
URL: http://shelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0