God morgon!

Gud vad det är tråkigt att kliva upp tidigt på en helg för att jobba då alla andra är lediga. Som vanligt är jag dödstrött när mobilen ringer, men gick upp strax därefter.
Har precis ätit en underbar frukost och ska nu borsta tänderna och sen plocka ihop grejerna jag ska ha med mig till jobbet. Jag börjar kl 8 så det är dags astt röra på sig nu!
Det är bara 13 grader här än så länge så det fick bli tights i dag och solen lyser med sin frånvaro, men det är ändå ljust ute.

Hoppas ni får en härlig lördag!
Vi hörs på rasten! Då kommer ett dagens klipp från vänner också!

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Jobbar du som assistent? Det är faktiskt något jag också vill göra. Fast om det är problem med tider och sånt som jag har nu så skippar jag nog det. Jag jobbar på Max hamburgerrestaurang =/

2008-06-07 @ 09:45:52
URL: http://jaamenvisst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0