God morgon

God morgon!
Nu ska jag gå ner och äta frukost, börja 9 i dag men vet faktiskt inte när jag slutar, måste fråga det nu när jag börjar, hoppas på kortare tider i dag!
Ikväll är det dags, ikväll ska jag och mina söta vänner se Sex and the city filmen :D Ska bli så roligt! Dock ska v se den kl 21, gissa om jag kommer vara trött när den är slut! Men jag längtar så mycket!

Nu måste jag gå ner och äta frukost, hoppas ni får en toppendag! Och att det inte regnar hos er som det gör här, det är bara 13 grader dessutom.

Kommentarer
Postat av: jayne

oj...ja...det förstår jag.

Hoppas du får en trevlig kväll nu...med bio o allt.

2008-06-23 @ 08:10:56
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0