Det kliar!!!

God morgon. Hoppas ni alla har sovit gott, det har jag. Men det känns lite konstigt att vara hemma igen efter att ha varit borta från i torsdags. Jag saknar Stockholm så mycket, det finns så mycket där nere som jag älskar! Blir tomt när jag kommer hem hit igen, men again, snart flyttar jag.

Solen skiner i dag och det är 19 grader varmt än så länge! Det enda jag vet att jag måste göra i dag är att packa upp, massor av kläder ligger utspridda över mitt golv, ser ut som en bomb av kläder har smällt av! Blir ingen solning för mig heller med tanke på att tatueringen håller på att läker. Den kliar så otroligt mycket, håller på att bli smått galen. Sen fyllde han ju i min andra tatuering också, så den är i princip ny i allt också och den börjar också klia nu. Men mitt M med blomma kliar värst, värre än ett myggbett! Men det börjar flagna skinn med färg nu så man börjar se på ett ställe hur den "riktiga" färgen kommer att se ut :)

Kommer upp bilder på det jag shoppat också, jag kom på att det bara blev randigt, hehe. Men kan säga att jag letat efter en randig kjol i evigheter så lyckan var stor när jag hittade en sån!!

Nu blir det frukost och sen måste jag även gå och handla på Ica, mammsen har skrivit en lång lista åt mig...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Blir ingen solning för mig heller pga en röd rygg och lite eksem på halsen. :( Så går det när man pressar för länge. Dumt!

2008-06-03 @ 11:47:39
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0