But you know that I love you

Dolly är en underbar sångerska och låtskrivare. En av mina favoriter, av hennes ballader, är hennes But you know that I love you. Den är så fin att jag får ont i magen, den knyter sig och mina ögon blir tårfyllda, så vacker, åh!
Tyvärr hittade jag ingen video, jag hittade bara den här med suddiga bilder, men det spelar ingen roll, det är låten ni ska lyssna på :)
Lyssna på den här nu, den kommer att väcka många minnen hos er, det tror jag, vackra minnen får jag hoppas och om inte annat så får ni några få minuters njutning, hennes röst är så vacker.
Med den här låten säger jag god natt. Hoppas ni haft en underbar dag och får en skön natts sömn.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jahaa :D men de låter ju jättebra det! :D Jag har katter tillsalu om några månader ;) hahaha nerå.

2008-06-16 @ 23:27:52
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hon är ju så sjukt duktig! hörde nåt om hur många låtar hon skrivit... vad var det... ja flera tusen iaf =)



hoppas du överlever de där passen för det låter inte kul alls!

vilket fack tillhör stället? för du kan ju ringa dit och höra om man får jobba så!



kram

2008-06-17 @ 09:25:26
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0