Blixtar och dunder

Puh! Äntligen hemma! Att jobba mellan 8-17 utan rast är kämpigt, och ännu värre när det åskar och spöregnar ute! 9 arbetstimmar kryper då fram! Men nu är jag hemma, efter att ha kört till Åhléns efter jobbet för att köpa en linne som jag blev lite förälskad i och två söta trosor. Mellan blixtrarna, dundret och regnet i dag skyndade jag mig ut med Therese så att vi kunde fördriva lite tid och då gick vi till Åhléns, men man kan ju inte köpa saker till sig själv på jobbet så det fixade jag när jag slutat. Gick och solade på Brunos på samma gång, ståsolariumet, så fräscht och effektivt på bara några minuter! "Måste" sola i solarium nu när solen och värmen försvunnit.

Nu ska jag äta stekt falukorv, stekt ägg, potatis och senap, yummo! Något som jag verkligen tycker om och min mage skriker av hunger!
Kommer ett dagens klipp senare av vänner och bilder på det jag köpt samt en bild på två resväskor som jag gillade!

Btw, anledningen till att det inte kommer något inlägg innan jag börjar jobba är på grund av att jag är halv död på morgonen numera, värre än vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0