Black velvet

Nu har jag och mamma suttit och tittat på Morden i Midsomer, alltid lika spännande! Den serien är verkligen sommar, underbart!  Har ni sett den ikväll?
Det var ett riktigt bra avsnitt, tycker om när det är många inblandade. Jag kan inte komma på vem mördaren är, för under avsnittets gång ändrar jag mig tre eller fyra gånger, det är aldrig den person som man misstänt!

Nu är det sängen som väntar, ska bara ringa Marcus snabbt först, han ringde under morden i midsomer men jag kunde ju inte bli störd då, hehe.

Alannah Myles, en underbar sångerska, jag tycker mycket om henne. Hennes välkända låt Black velvet får avsluta denna tisdag. Hoppas ni kan somna gott till denna underbaring till låt. Hoppas er dag har varit toppen och att vädergudarna har varit på er sida :)
Sov så gott och dröm sött så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: lia

aldrig sett serien, attans att du inte sa det tidigare!

2008-06-25 @ 01:35:56
URL: http://purely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0