Björn Axén

Nu har jag varit och fikat på stan med Maria innan hon började jobba. Det blev som vanligt en fika på jambo, vi tog en varsin foccacia, jag med salami och brieost och Maria en vegetarisk det vill säga pesto, mozarella och soltorkade tomater. Samt latte och Loka päron att dricka, riktigt smarrigt!
Sen gick vi och tittade på kaffebryggare då jag behöver en till Stockholm och Maria till Uppsala, men vi hittade inte den perfekta. Alla är ju så jäkla stora, de tar sådan plats!
Jag har även kikat på en locktång, nu är jag inne på det igen. Har velat ha en från och till hur länge som helst och nu är jag helt inne på det så nu ska jag köpa en.
Funderar på att köpa Björn Axéns, 25 mm, kostar 495 kr på Åhlens men såg nu att den kostar 389 på Experts hemsida + 39 kr i frakt så det får bli en beställning därifrån då :)
Lika bra att satsa på Björn Axén, då har jag volumaster, hårfön och locktång i samma märke.

Kommentarer
Postat av: sessan

Volumemaster funkar bara på vissa frisyrer... just nu har jag bara använt min gamla lilla krustång, funkar minst lika bra...

2008-06-30 @ 23:50:19
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0