Årets första jordgubbar

Hemma efter jobbet!
Puh vilka jobbiga 9 timmar! Jag har varit så trött i dag och är det fortfarande, så skönt att vara hemma nu! Dock ska jag jobba imorgon igen, 8-17 antar jag.
Men fick pussar på huvudet i dag med, hihi. Och vädret, vad underbart det har blivit! Det är 21 grader varmt i skuggan här, visst är det otroligt efter denna kyla som varit i en vecka! Jag och Therese har varit ute hela förmiddagen! Kommer upp bilder på det sen, måste äta nu. Min mage skriker efter mat.
Träffade på Therese mormor på stan och hon bjöd oss på 1 liter jordgubbar så i har mumsat jordgubbar på eftermiddagen, mina första för iår!

Hörs sen!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh har ni fått tillbaka värman? kanske blir sommar snart igen =)

GOTT med jordgubbar!



kram

2008-06-18 @ 19:16:15
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0