Andersön

Hej!
Det blir ett fåtal inlägg nu när jag är i Östersund, måste ju vara lite social mot dem eller hur? :)
I dag är det midsommardagen, den har varit strålande hittills!
Mamma och pappa åkte upp till Kall, där mamma och moster Märit är ifrån, det ligger drygt 7 mil från Östersund, mot Åre. Jag stannade här i Östersund och åkte ut till Andersön som det heter med moster och hennes kille. Vi har legat och solat hela dagen, helt underbart att lyssna till vattnets vågor och njuta av solen, den riktigt brände! Det är väldigt vackert på vägen mot dessa öar och Andersön är inget undantag, bilder kommer imorgon kväll när jag kommit hem!

Nu sitter vi och slappar, eller pappa, Alf och jag slappar, de läser Harley Davidsontidningar och jag sitter här medan mamma och moster, de är tvillingsystrar förövrigt, gör iordning maten som i dag blir tacos, så efterlängtat!

Ska lägga upp ett Dagens klipp nu med Vänner, så håll utkik :)
Marcus var så söt inatt, men jag märkte det imorse. Jag hade inte telefonen med mig igår, tänkte bara vara social med mina kusiner, så när jag inte svarat så blev Marcus orolig, sötmannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0