Alla

Alla i hela Sverige tittar på fotboll känns det som, dock inte jag, MEN jag hann se de två målen. Nu ska jag gå och lägga mig istället, jobbar ju 8-17 hela veckan och är halvöd på morgonen, så jag borde egentligen lägga mig vid 21 eller något...Jag förstår inte hur jag orkade kliva upp när jag gick i skolan, och det är ju bara 1 år sedan jag tog studenten. På fredag är det nämligen prick ett år sedan, gud vad jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och få uppleva min student en gång till, det är så att jag är lite avundsjuk på studenterna nu.

Hoppas ni alla haft en underbar dag, jag har varit dålig på att blogga i dag, men jag lovar, kommer ta igen allt senare :)
Natti natt, hoppas ni sover så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0