3 dagars vila!

Hemma igen! Gud vad trött jag är! Fick inte sluta tidigare i dag, blev kl 17 i alla fall. Från 16 höll jag seriöst på att somna vid bordet, jag gäspade och gäspade och dessutom fick jag huvudvärk! Sitter fortfarande kvar och jag är jättetrött! så skönt med 3 dagars vila nu, välbehövligt!
Jag upptäckte också att mina tights, som mamma sytt upp en bit så de blir som leggings, har gått sönder. Precis mellan benen, yey! Så efter jobbet fick jag åka in till stan och Gina tricot och köpa ett par nya, orkar inte laga dessa, de är ändå slitna, hade dem förra sommaren också. Nu har jag i alla fall ett par sprillans nya för 99 kr.

Therese och jag tog en tur på stan i dag och fikade, väl där kom Sofia fram, hon har ju flyttat hem från Norge nu! Såg henne inte först, jag satt väl och filosoferade... Jättekul! Känns underbart att vi alla tjejer är hemma i Hudiksvall och samlade, för en sista sommar typ.  Var kul att prata med henne en stund, och vi måste absolut ses till veckan eller så!
Sen gick jag och Therese runt lillfjärden igen. En lugn arbetsdag med värme och sol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0