1 år i dag!

Nu har mamma och jag ätit en riktig sommarklassiker- potatissallad med rostbiff! Kan vara det godaste som finns att äta på sommaren förutom en sallad såklart. Mumsfillibabba vad det satt fint i magen :)
Ganska mysigt att mamma stannade hemma och inte följde med till tallsjö också, då kan vi sitta och prata om allt möjligt, dessutom får hon peppa mig så jag inte blir allför deppad. Jag önskar så gärna att jag var på Sweden Rock just nu, jag vill vara med dem jag älskar! Marcus skickar mms till mig, min sweetheart, på hur underbart de har det!! Sen fick jag ett sådant fint sms av honom...

"Är nice här, grymt väder. Du behöver inte oroa dig för några tjejer, finns bara en tjej för mig! Älskar dig! Puss"


För övrigt är det i dag precis 1 år sedan vi träffades. Det var på Mötley Crüe, på efterfesten, efter konserten på Harry B James. Jag kom att tänka på det nu, åh, saknar honom!

Här är Marcus med sina kompisar- önskar mer än något annat att jag var där just nu....




Här är vi, för precis ett år sedan :) Precis där träffades vi, hihi.  Ida smygfotograferade oss.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååh är de sant! GRATTIS :D



De är 1 år och 2 veckor idag för att vara exakt ;)

2008-06-05 @ 19:38:16
URL: http://lendaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0