Yesterdays outfit

Jag köpte ju en skjorta/blusklänning vad man nu vill kalla den igår. Jag tog tillfället i akt och använde den då jag och Therese gick till bockarna. Här får ni lite bilder på det jag hade på mig, dock inga bra bilder, de togs när jag kom hem igen...

Skjorta-Lindex
Spandex-American Apparel
Halsband- Lisa Larsson second hand
Örhängen -tradera och guldfynd, gamla fynd (syns inte så tydligt)
Över detta hade jag min Rock n blue skinnjacka, den tighta, korta :)
OBS! Tagit bort sminket på den här bilden, den osminkade sanningen....



Mina älskade spandex. Jag mår dåligt över att jag inte använt er på ett tag...

Kommentarer
Postat av: Diana

sv: man får tänka att vi kommer va bleka och ha råd till det vi vill ha, medan dom andra kommer va bruna, men fattiga :P

2008-07-11 @ 07:08:10
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0