Sigge Hill Jukebox

Nu ska jag berätta om gårdagens bravader, kvällens bravader. Jag hoppade som sagt in i duschen och fräschade till mgi efter träningen, sen fick jag slänga på mig några kläder att ha, hade ungedär 15 minuter på mig innan skjutsen sulle vara här som skulle ta oss till söta Thereses lägenhet. Sminka mig gjorde jag hos Therese, annars hade jag aldrig hunnit. Kvällens klädsel fick bli lacktights, kedjeskärp och min tunika/klänning och accessoarer som örhängen och halsband.

Sigge Hill har något som kallas Jukebox där han sjunger covers och så, och varje tisdag så tar han dit en hemlig gästartist, oftast ganska stora, alltså kända svenska artister så man vet aldrig vem det är. Igår var det allra första gången för mig, Therese, Maja och Maria att vara där. Varför förstår jag inte, vi borde definitvt ha gått dit tidigare. Men i alla fall, igår var det Elin Sigvardsson där, inte sådär jätteroligt, för lugna låtar för mig, men hon sjunger såklart jättefint, men jag hade tyvärr förväntat mig någon mer fartfylld artist men det går fler tåg, jag kommer definitivt gå dit igen när jag är ledig från jobb! Herregud vad folk det var där, det var knappt så man kunde röra sig därinne och inte ute heller!, så jäkla mycket folk, kan inte förstå vart alla kom ifrån! Men superkul att det är så mycket folk ute på en tisdag.

Vi var först som sagt hos Therese och drack vin och lyssnade till gamla 90's låtar så som Toy-Box- Tarzan and Jane, Aqua- Barbie Girl, Vengaboys-boom boom boom, S club 7, Steps-Tragedy och många andra, ni vet de där härliga låtarna haha! Sen till Sigge Hill och njuta av allt folk där och dricka xider, yummo. Tack tjejer för en underbar kväll!

Här kommer bilder från kvällen, även dessa med nya telefonen, ville testa hur bilderna blir när man är ute på krogen i mörker- skulle vara skönt att slippa digitalkameran på krogen. Det är många bilder som ni ser, jag hoppas ni orkar ögna igenom dem :)

Påväg till Therese


Fina Therese

Jag lyckades verkligen med fotot här när Maja skulle öppna vinet

Maria

Vår underhållning

En Märta

Ett stopp vid automaten innan August

Jag och Maria. Jag ser ledsen ut haha

Maria och Therese, vackra flickor

Jag och Maja som var fin!

Jag därinne

Therese, Maja och Maria :)

Jag och Sweeti

Maja

Maja och jag :)


Mario och jag


haha

Sitta och hänga ute var riktigt skönt, dock regnade det lite mot slutet

On our way home. Riktigt skönt att gå hem i sommarnatten!

Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv: hahahahaha, mja jag klarar mig (:

kanske kan hitta någon på tradera (A)

2008-07-16 @ 13:32:18
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Diana

gillar din hårfärg!

2008-07-16 @ 17:37:06
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0