Gene Simmons på Rhapsody

God morgon!
Hoppas ni alla har sovit gott, det har jag. Somnade bums igår efter kl 01 när vi var hemma igen.
Jag måste säga att Rhapsody in rock verkligen slog mig med häpnad. Det var faktiskt väldigt bra eller riktigt super skulle jag vilja säga och de sista 5 låtarna, ja herregud, jag trodde jag hade kommit till paradiset för vet ni vad de spelade då, eller hade för tema?! - Jo KISStema. De sjöng alltså 5 kisslåtar och de var "I was made for lovin you" "Detroit rock city" "Rock and roll all night" "God gave rock n roll to you" och sist men INTE minst "Heavens on fire". Gud vilka minnen jag fick, det fick mig att längta tillbaka till 30 maj jobbigt mycket då jag och mina tjejer såg KISS. Men som sagt, det var underbart så då kunde jag inte låta bli att börja sjunga till låtarna superhögt, haha. Och guldögonblicket var ju när självaste Mikael Tornving förvandlades till Gene Simmons, men han klarade inte av skorna, hehe. Ja herregud, får ni chansen att se den här showen i sommar tycker jag absolut att ni ska ta tillfället i akt :)

Kommer upp bilder på det hela om en stund!

Riktiga Gene Simmons 30 maj. Ni får se om ni ser någon skillnad på kopian sen, hihi ;)


Kommentarer
Postat av: TINA DEN FINA

sv: jaa i stockholm ja :O herregud. ska flytta dit om 3 år typ :)

2008-07-12 @ 14:13:53
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0