Hudikfesten

God morgon! Underbart väder så nu ska jag ut och sola!
Tänkte först bara lägga ut bilderna från i lördags när det var lite fest här i stan! Lägger nu endast upp bilderna från när vi åt på Texas och när vi satt vid sjöbodarna och drack vin, resten kommer senare, det är så många bilder :)


Min klädsel för kvällen + korta jeansjackan som jag dock inte behövde använda

Maria utanför Texasrestaurangen

Jag

Sjöbodarna i Hudiksvall


Min "goda" drink apple twist

Maten jag beställde, yummo!

Maria och Sofia

Lina och ja, jag

Sex and the city! Ni ser det va? :)

Sex and the city igen

Här vid sjöbodarna satte vi oss och drack vin och pratade

Therese



Vi hade det fint och bra
 

Therese och jag



Resten av bilderna är från när vi är inne på området, de kommer i nästa inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

fina bilder:)

2008-07-31 @ 20:14:55
URL: http://mmadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0