Utedag

Åh så skönt! Nu har jag legat ute och solat i tre timmar! Jag hoppas det har blivit lite färg men det har det säkerligen, något annat vore konstigt! Tänkte passa på att sola desa dagar jag är ledig, jag jobbar nämligen lördag, söndag och måndag :( 12-timmarpass varje dag, usch och fy! Skulle åka till Sthlm och titta på två rum men den enda hör inte av sig, så det är väl uthyrt då antar jag och den andra hade helt plötsligt nästan betsämt sig för en annan tjej. Men det kommer fler chanser, det måste det.

Jag skulle gärna åka ner för att träffa Marcus, Ida och Disa, men Ida jobbar varje dag och Disa jobbar med, samt Marcus, fast han jobbar ju speciella tider men jag vet faktiskt inte om jag orkar heller :( Jag saknar dem och Marcus jättemycket men jag tror jag behöver vara hemma och vila.
Men snart kommer jag ner och snart snart, så fort jag fått tag i boende bor jag i kära Stockholm.

Nu ska jag hoppa in i duschen, kl 15 ska jag träffa Maja för en snabbfika och kl 16 börjar jag jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0