Update Östersund

Hejsan!
Jag är i Östersund och har precis ätit en god middag hos moster och hennes sambo! Vet ni vad jag gjort idag?! - Jag har badat, årets första dopp! Jättehärligt var det, 22 grader varmt i vattnet, perfekt för Märta. Har också hunnit med stan, blir mer imorgon sen åker jag hem på eftermiddagen, jobbar på onsdag. Mamma och pappa stannar kvar till onsdag och sen åker de vidare till Tallsjö i Västerbotten. Jag skulle gärna stanna här till onsdag för sen måste jag hem, har en tid på torsdag att passa och sen jobb. Men känner att jag inte kan säga irån passet fast jag tror Sofia kan ta det, men men. Ska njuta imorgon i alla fall!

Nu ska jag gå och dricka kaffe med något gött till, vi hörs imorgon när jag kommit hem, får se om tåget håller tiden, man vet aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0