Underbar tisdag

God morgon!
Jag har ny följt min nya mobil, den var i örebro kl 02.00 inatt så förmodligen får jag den idag! Jag hoppas verkligen det för jag är i stort behov av den nu, min andra är helknasig. Och vet ni vad som också är helt knäppt. Jag får inte upp batteriluckan så att jag kan ta ut simkortet! Jag vet inte hur jag ska få upp den, är rädd att jag måste bryta upp den faktiskt. Någon som har något förslag, det är en Sony Ericsson Z610i.

Nu ska jag byta om till bikini, tänkte ut och sola nu på förmiddagen, måste passa på när det är finväder och jag är ledig!
Vad ska ni göra i dag?

Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv: hahah :)

2008-07-15 @ 15:12:07
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0