U-n-d-e-r-b-a-r-t

God morgon!
I dag sov jag till 10 men sedan vaknade jag av att solen sken igenom persiennerna, så underbart! Tänk att det är finväder när jag är ledig också! Jag var bombsäker på att det skulle vara mulet och regn i luften i dag men just nu älskar jag att ha fel!
Nu har jag njutit av en god frukost och ska byta om till solkläder, nu ska jag sola ute, inte i solarium! Det kan bara stavas u-n-d-e-r-b-a-r-t!!!!
Dock har jag lätt för att bli uttråkad så jag borde kanske åka iväg och köpa någon rolig tidning att kika i, för tyvärr, ipoden underhåller mig inte särskilt länge faktiskt. Men jag har i och för sig en bra bok att läsa, jaja, det löser sig, bara jag kommer ut och njuter :)

Vad ska ni göra i dag?

 

Kommentarer
Postat av: TINA DEN FINA

sv: hm, jaa ioförsig så, flytten e kanske viktigare, så när flytten e klar kan du bjuda :)

2008-07-11 @ 12:22:39
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0