Tre Bockar

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Jobbade till 16.30 i dag, sen skyndade jag mig till Brunos och solade lite till eftersom jag inte hunnit sola tillräckligt ute eftersom jag jobbar. Sen åkte jag hem, duschade och sminkade mig och allt sådant och sen cyklade jag snabbt ner till stan och Tre bockar där det väntades en pubmacka med cider som resulterade i massor av cider och en drink dessutom men Therese och jag gick vid 23.00. Therese ska jobba imorgon och jag har bara imorgon ledigt, sen är det jobb för hela slanten fredag, lördag och söndag! 36 timmar! Måndag ledigt och tisdag men då ska jag ner til Stockholm och titta på ett boende i Solna, yes, i dag ringde det en trevlig dam :D
Sen är det jobb onsdag, tordag och fredag igen- återigen 36 timmar!!! suck och puh.

Ikväll hade jag det super, blev bjuden på cider och fick många skrattanfall, hoho, killar från Bergsjö och Hassela kan vara roliga ibland! För er som undrar vart det ligger så är det små byar/samhällen utanför Hudiksvall 3.5 mil- 5 mil härifrån.

Imorgon  lovar jag att lägga ut bilder från Hudikfesten i lördags och sen från min vistelse i underbara Östersund samt från ikväll! Nu SKA jag bli en bättre bloggerska igen. Jag hoppas verkligen att ni raringar fortsätter läsa min lilla blogg.

Puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0