Träning i sommarvärmen

Hej på er!
Jag antar att ni har ett riktigt sommarväder också! Här är det 25 grader i skuggan.
Direkt när jag kom hem från jobbet i dag möttes mamma och jag av min moster och henes kille, de ska stanna här till imorgon eller lördag, mycket trevligt! Jag passade direkt på att ut och gå i rask takt,  puh, inte det bästa att gå ut i denna värme, jobbigt och svettigt men alldeles underbart! Nu har jag gått säkert 5 km i mycket rask takt och då och då sprang jag, men det blev olidligt varmt.

Nu ska jag åka iväg och sola på brunos, har ju inte precis solat i dag när jag jobbat men dock har jag varit ute i två timmar med Kristina. Måste också köpa sminkborttagning.

Vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: sessan

Jag skulle precis träna, efter att jag hade skrivit ett litet blogginlägg för lite updates!



Men jag sitter fortfarande här vid datormn och läser bloggar.. illa! måste träna ju

2008-07-03 @ 18:31:34
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0