Sundbyberg

På tisdag ska jag åka ner till Stockholm efter jobbet och kika på ett rum i Sundbyberg. Gillar jag det, vilket jag tror jag kommer att göra så är det mitt! Alltså kommer jag att bo i Sundbyberg från augusti, dock kommer jag pendla mycket hit till Hudiksvall, tänkte jobba augusti ut så jag får lite exta pengar!

Det bästa med detta är att Sundbyberg ligger väldigt nära Solna där frisörskolan ligger. Vretens väg ligger skolan på och det är cykel och gångavstånd för mig dit, kan ju inte bli bättre!!!!!! Dessutom ligger Sundbyberg nära city också så det tar inte lång tid för mig att ta mig in till stan heller, vad mer kan jag önska mig? Ja , kanske en egen 1:a, men det får bli senare!!!

Just nu är jag i ett extremt lyckorus, det verkar som om min boendefråga i Stockholm snart är besvarad!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv: haha, ska snart också bya bort min z610i trro ja :P

2008-07-17 @ 16:31:15
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: jenny

:O :O boooooor du i sundbyberg ? :O :D?

2008-08-19 @ 21:25:19
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0