Stockholm onsdag

Här kommer resten av bilderna från Stockholm igår. På mig, mamma och pappa, Ida och Disa <3 Var helt underbart väder och jag njöt över att vara i huvudstaden, mitt andra hem!

Här kommer bilderna, från min kära telefon. OBS! Många bilder, hoppas ni orkar ögna igenom dom:)

Det snyggaste skärp jag sett på länge. Jag har letat efter ett liknande hur länge som helst-Vixen! Hittade det på Zara, gick tillbaka dit sedan och köpte det :) Kommer upp bilder på det sen.

Träffde Ida en snabbis

Jag drack en underbar färskpresad apelsinjuice!

Jag älskar gamla stan

andra färskpressade apelsinjuicen för dagen, samt att jag åt den godaste foccacian jag någonsin ätit!

Vi gick sedan till slussen och vattnet

Mammsen och pappsen

Jag kisar mot solen, är inte sur


Någon tyckte det var smart att lämna båten med stereon på högsta volym

Det satt hur många som helst efter kanten och i sina båtar, god, I love Stockholm :)


Mammas röda naglar, hon fick dessutom värsta mönstret på skinnet av skorna, såg väldigt lustigt ut :)

Mina nya skor, 99.50 på Wedins, halva reapriset-yey!

Mötte upp bästaste sis och vi tog en varsin latte på Tullys


Gick sedan till american apparel men nja, inget för oss denna gång, dock hade de finfina jeans med hög midja!

Snyggaste lacktubisarna!

På hemvägen stannade vi och åt, jag var onyttig och tog en hamburgertallrik

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo det finns bilder på dom :)

2008-07-25 @ 00:35:48
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Josiee

det gjorde jag:) åhhh med vart inne och klämt på det skärpet, superläckert!

2008-07-25 @ 02:08:11
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: angelica

Vad kul att åka till sthlm, jag vill dit igen :)

2008-07-25 @ 11:18:24
URL: http://bimbobrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0