Sommar, sommar, sommar

Nu är jag hemma på rast och vill absolut inte åka tillbaka till jobbet! Vädret är ju superhärligt, känns inte så uppiggande att då åka och jobba. Men tänkte ta med fika och gå ner till hamnen med Kristina innan middagen, vill inte sitta inne och spela kort och yatzy.

Väntar nu på att Maria ska komma hit. Moster, hennes kille och mamma har shoppat loss på Ur & penn som har rea, alla utom pappa med andra ord. Men bara för att de har shoppat loss där så måste ju jag åka ner. Dessutom peppade min moster mig så nu kan jag ju inte motstå att ta mig en titt, fast jag inte borde köpa något...

Jag sitter nu ute med min lappis mellan träden som ger mig lite skugga, annars är det omöjligt att sitta ute med datorn. Så himla skönt, kan det inte alltid vara sommar!!!

Kommentarer
Postat av: Diana

tråkigt att sommaren alltid är så kort =(

2008-07-04 @ 19:36:21
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0