Solning

Hallå!
Nu är jag hemma på rast. Känns ju sådär lagomt roligt att jobba när solen skiner och jag får ett mms av Marcus där han ligger ute och solar på sjön! Jag däremot får gå och sola i solarium på grund av att jag jobbar sådana här soliga dagar och jag lovar er, imorogn då jag är ledig- då kommer det vara mulet igen! Men i alla fall, jag tog ståsolariumet och betalade för 9 minuter. Ståsolariumet på Brunos är ju mycket starkare än de andra. Jag tycker det är toppen! Det är starkare, så då måste man sola kortare tid, perfekt och framförallt, det är ju så fräscht! Tyvärr måste jag välja solariumet för jämnan nuförtiden känns det som eftersom jag jobbar och jobbar. Skulle kunna göra vadsomhelst för att avra hos Marcus nu kan jag säga.

Men nog om det. Jag har inte gjort något speciellt eftersom jag bara jobbar, jobbar hela dagen. Tänkte börja nu 15.30 igen så jag får sluta 21.30 ikväll istället för 22, lite tidigare i alla fall.
Vad gör ni i dag?

Kommentarer
Postat av: Diana

vet hur det känns! är hur blek som helst för jag bara jobbat.. =( och dom andra som inte jobbar blir bara brunare och brunare..

2008-07-10 @ 17:59:51
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0