Slå tärningar

Puh, nbu har jag kommit hem från första passet, fick cykla hem då mamma och pappa åkt till Bjuråker. Nu är jag hemma i drygt en timme, ska börja kl 16 igen. Det känns som om jag aldrig kommer att få vara ledig igen, det är helt sjukt! Men jag ska väl inte klaga, jag tjänar pengar i alla fall men ja...

I dag har vi slagit tärningar, som vanligt. Vi slår och räknar slag tills man har fått alla tärningar i ett och samma nummer. Det är Kristinas favoritsysselsättning, inte sådär jättekul för mig och det är dessutom sövande. Vi har också varit ute och suttit vid hamnen, ni vet bilderna från vattnet och båtarna som jag lade upp igår. Satt där i 1 ½ timme, tog med oss fika. Sen kom Therse förbi, hon skulle till sin pappa så det var en glad överraskning när hon kom, då gick tiden lite också.

Nu ska jag titta på ett vänneravsnitt tror jag för att försöka koppla av den lilla stund jag får- med godis. Sen är det storstädning på schemat hos Kristina :( Helgerna är inte roliga, lördag tvätt och söndag storstädning.

Passade på att ta en bild på Kristinas favoritsysselsättning med telefonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0