Skivstång/kondition

Åh herregud vad slut jag är nu! Orkar inte resa mig upp!!! Jag har varit på ett skivstång/konditionspass och fy bubblan vad jobbigt det var, men såklart härligt att verkligen få maxa kroppen och ta ut sig, välbehövligt! Hon som hade passet var gästledare, hon kommer ifrån Nacka/Värmdö friskisförening så det kommer att bli många sådana pass nu i höst när jag bor i huvudstaden!!!!

Mina ben är som bly nu, haha, oj så skönt det är! :)
Vad hittar ni raringar på ikväll?


Bild från åbackens.com

Kommentarer
Postat av: Denise

Självklart vill jag göra en design till dig :) Om du har sett någon du gillar på min blogg och vill utgå från den kan du maila mig vilken och vilka ändringar du vill göra så den passar dig, om du vill ha en helt ny så skriv gärna så detaljerat som möjligt hur du vill att den ska se ut med färger och om den ska glittra osv :) Skicka också med bilder du vill ha med :)

Skicka mailet till [email protected]

Kram Denise

2008-07-17 @ 19:55:06
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0