Shopping till sötisarna

Nu har jag varit på en liten snabbtur på stan. Jag solade, äntligen! på brunos. Herregud, den bruna färg jag fått håller ju på att försvinna, det går ju inte. Sen gick jg till Lindex, den enda affär jag inte varit inne på för att leta en skjorta som jag kan ha som klänning och vet ni vad; jag hittade en :D den sista i storlek 36, sedan var 42 den minsta storleken, ibland har man tur! Sedan gick jag och letade efter kläder till sötnosarna, tycker det är dags att faster köper något till dem igen :)
Det här är vad jag hittade till dem, passar 6-9 månadersbebisar så då har Ebba och Klara kläder de kan växa till då de är 5 månader idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0