Run run run away

Nu har det varit dåligt med bloggande. Efter att jag letat efter en mobil som jag kunde tänka mig att ha så gick jag ut med mamma och pappa och gick och sprang! i 1 timme och 15 minuter, riktigt skönt! Sen åkte vi iväg och fikade på ett jättemysigt litet fik några mil bort. Nu är jag hemma igen, men tröttare än någonsin, tror ärligt jag ska gå och lägga mig en stund, jag är alldeles vimsig i bollen, så det kanske är bäst att at sig en liten tupplur, fast det inte är likt mig.

Vädret är fint, så det är inte att klaga på, bara sol och ungefär 18 grader varmt, såklart varmare i solen också.
Sen vill jag ha min nya mobil nu, hehe. Tycker inte om att betala massor med pengar och sedan inte få varan på direkten, men den lär ju dimpa ner hos mig senast onsdag i alla fall, men jag hoppas på tisdag. Dock kommer jag sakna min Z610i, lite småkär i den faktiskt.

Vad har ni gjort i dag?

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; hehe, thanks :P

2008-07-13 @ 17:41:43
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: BLONDINA

sv: ahah har fastnat i tradera träsket,ha :P

2008-07-13 @ 17:51:51
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0