Rocka på!

Nu är jag vaken, eller blev väckt 8.45 ujuj! Det var kämpigt att stiga upp, har inte ens sovit 6 timmar inatt men det är sånt jag får ta just nu! Var så jäkla kul inatt! Smalare än Thord är grymma haha. Och självaste Markoolio klev på scenen och rev av sin "Rocka på" och "Ingen sommar utan reggae"- jag och Sofia blev galna hehe. Sen sjöng smalare än thord också "När vi gräver guld i USA" och då steg Tomas Brolin upp på scenen och sjöng med haha!
Gud, kvällen var underbar! Härligt väder, underbart sällskap och massvis med folk- det är så det ska vara, då är sommaren som bäst!

Nu sitter jag här trött och sliten och skyndar mig allt vad jag kan för nu ska vi åka till Östersund så jag måste rusa! Ni får alla bilder när jag kommer hem igen! Hinner inte publicera alla nu! Håll utkik snart igen raringar!

Ha en bra söndag och en bra start på den nya veckan!




Kommentarer
Postat av: NADIA

Sv. Jada!

2008-07-27 @ 10:09:15
URL: http://zoegaz.blogg.se/
Postat av: NADIA

Sv. Thanks honey! :) det var kul och höra!

2008-07-27 @ 11:03:49
URL: http://zoegaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0