Rhapsody in rock

Åh vad skönt! Nu har jag legat ute i solen i 3 timmar! Gick in nu för det kom massor av moln så solen har gått halvt i moln. Jag hoppas verkligen att jag fått lite färg nu men blir ju säkerligen några vänder till soalriumet ändå.
Vet ni vad jag ska göra ikväll?! Jo jag ska se Rhapsody in rock. Mamma och pappa ahr tydlogen köpt biljetter till Rhapsody in rock i Järvsö, så dit ska jag ikväll, har inget annat val, hihi. Men det kan säkert bli roligt, eller underhållande.

Nu måste jag byta om från bikini till kjol och linne, ska ner på stan och handla grejer till en grekisk sallad som vi ska äta idag-yummo!

Hörs snart igen!
Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0