Rhapsody in rock 2008

Här kommer bilder från Rhapsody igår när mamma, pappa och jag åkte vi till Järvsö och såg showen. Som jag sa tidigare blev jag positivt överraskad, hela showen var bra och framförallt de sista 5 låtarna då de spelade Kiss :) Lovely.

Som sagt, här kommer bilderna. De är bättre än såhär, men vill inte göra dem större än såhär på bloggen, de tar så mycket plats.


Här stod de och trummade innan draperiet drog upp.

Charlotte Perelli, Lagaylia Frazier och Sofia Källgren

Mikael Tornving och Robert Wells. Mikael var ju toppen, så rolig!

Charlotte

Sofia Källgren

Lagaylia Frazier

Mikael Tornving var arg för att han måste ha en sådan här hemsk dräkt när Lagaylia var med. Han var lite småkär i henne...

Mikael Tornving var en landstingsgubbe, han drev med allt de drar in. Han sa att det är onödigt att man går så mycket på toaletten och kissar, han tyckte istället att alla skulle ha en kateter som han håller i handen, och påsen kan man ha i skon...

Charlotte

Sofia Källgren

Pablo någonting

Charlotte framför Hero

Som ni ser så blev hela scenen Kissinspirerad- kolla på Wellz loggan ;)

Här är självaste Gene Simmons ;) Mikael Tornving förvandlades till honom när Kisstemat började! Ni ser ju tungan också... Jag var i himlen, hehe.

Där står han i mitten, vid den jäkla handen. Här lirar han gura tss.




Kommentarer
Postat av: sandra

det ser himla kul ut :D

2008-07-13 @ 16:44:46
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0