Pubmacka med dricka på bockarna

Hemma igen. det blev en pubmacka på Tre Bockar och en aqua tini melon till, sen en hederlig cider. Mycket mysigt att bara sitta därinne och ta det lugnt, dricka gott och äta gott till kanonpris!!!! 50 kr för mat och dryck, sen 25 kr cidern, aqua tinin är lite dyrare men jag kom fram till att han i baren bjussade på den, inte gratis, men jag fick den billigare. Dock minus den läskiga killen som satte sig vid oss och stirrade som tusan och flinade äckligt och sen började prata, att man alltid ska råka ut för sådana!

TACK Therese sweeti för att du kom med idén, det behövdes mitt i allt som varit <3 Så himla trevligt att bara sitta och prata, eller hur :) Blir fler sådana onsdagar nu i sommar. Tyvärr kunde vi ju inte stanna längre än till efter 22 eftersom både jag och Therese jobbar imorgon. Hon börjar 7 och jag 8- isch, imorgon jobbar jag ett 12-timmarspass= mördarpass, fy bubblan!

Nu är det sängen som väntar. Jag måste lägga mig nu om jag ska orka kliva upp imorgon. Kommer upp bilder imorgon på rasten från ikväll.
Min klädsel var mina svarta spandex från American Apparel, inte använt dem på länge- katastrof! Sen invigde jag min nya skjorta/blusklänning som jag köpte i dag på Lindex. Men som sagt, bilder kommer upp imorgon.
Jag hoppas ni sötnosar har haft en toppenonsdag och att vi hörs imorgon! Blir lite sämre med bloggande då eftersom jag bara har en rast men jag tar igen det sen, lovar :) Och jag ska definitivt läsa era bloggar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Svar: Verkligen. :) Tack.

2008-07-10 @ 13:16:35
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Angelica

Svar: Verkligen. :) Tack.

2008-07-10 @ 13:16:36
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Angelica

Svar: Det samma! :)

2008-07-10 @ 14:46:26
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0