Påväg till Stockholm

Tänkte ladda upp bilderna från Stockholm nu, laddar upp några få från i tisdags på jobbet och sen när vi var påväg ner efter att jag slutat jobbet. Gud vilken stress det var men tillslut kom vi till sundbyberg men ja, boendet var ju inte precis tiptopp :(
Jag har ju alltid telefonen med mig så alla bilder är med min nya telefon, God, I love it! Behöver ju knappt digitalkameran längre!


Sofia och jag är ute och går med Therese på jobbet

Jag

Borgarparken i Hudiksvall

Ja, det var så stressigt så jag fick måla naglarna när vi satt i bilen mot Stockholm, det gick sådär

Underbart god apelsinjuice köpte jag när mamma och pappa åt i Gävlebro

Min outfit. Linne, kjol och nitbältesamt jeansjackan till. På hotellet.

Kommentarer
Postat av: JONNA

sv; hoppas det! :D

2008-07-24 @ 15:11:44
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaha det lät mindre kul!! Jag solade ett tag innan molnen kom. Sen har jag varit och shoppat :D

2008-07-24 @ 18:54:28
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0