Parmaskinka med honungsmelon

Nu har jag haft många bollar i luften. Jag har skrivit en ny annons och lagt upp den på blocket, och samtidigt betalat annonsen med kortet. Sen under tiden måste jag fixa den lilla förrätten- parmaskinka med honungsmelon, perfekt sommarförrätt tycker jag :)
Nu är i alla fall den klar, nu ska klyftpotatisen batra vändas i ugnen så den blir riktigt knaprig sen är det dags för en efterlängtad middag! Det blir som förrätt då parmaskinka med honungsmelon och sen kycklingfile i vitlökssås och klyftpotatis. Till efterrätt jordgubbar med glass och chokladsås, yummo!

Vi måste ju lyxa till det lite när moster och hennes kille är här. På sommaren ska det vara lyx varje dag, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0