Onsdag- svåra val men ljusare tider

Hej!
Nu har jag tid att skriva igen. Varit mycket av allt de senaste dagarna. Men ett par underbara dagar minus vissa grejer.
Jag har gjort ett stort val här i livet de senaste veckorna och dagarna, men det är det enda rätta just nu...
Men nog om det.
Jag har myst med Ebba och Klara så mycket jag har kunnat dessa dagar, så underbart! Jag älskar de små krabaterna <3 Tänk vad små och sköra de är men så fulla av liv, och de blir bara livligare och livligare för var dag som går, gud vad underbart det är! Tänk att jag snart bor nere i Stockholm och då får jag träffa dem när jag vill och såklart min bror Daniel och Kristina, lovely!

I dag har jag inte gjort mycket och tänker inte göra mycket heller, behöver vila så då ska jag göra det med. Dock tänkte jag åka och sola om en stund på brunos, ståsolariumet och sen ikväll blir det en pubmacka och sådär med Therese, ska bli great!

Kommer in massor med bilder senare på Ebba och Klara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0