Nya glasögon, Michael Kors

Det har varit en hektiskt dag i dag med. Men nu har jag hämtat ut mina nya glasögon!! Jag fick sms om att de var klara igår men hann inte åka ner men i dag har jag hämtat ut dem, dyringar men såklart värt det och ett måste.
Sitter nu här vid lappisen med glasögonen på, måste vänja mig vid dem (det är inte så mycket starkare glas jag har utan det är väldigt svaga glas, de som inte har glasögon och provar mina märker knappt någon skillnad) jag använder dem när jag ska läsa, sitta vid datorn eller titta på TV. Men för mig är det en stor skillnad, jag slipper huvudvärken och illamåendet som kan komma. Men nu är jag riktigt trött i ögonen så jag tror jag måste byta till dom gamla nu så att ögonen får vila och vänja sig sakta.

Här är mina nya skönheter! Jag fick ett superfint fodral till också, ser ut som en liten sminkväska, hihi. Får visa den senare.

Ni får ignorera mig, jag ser fruktansvärd ut


Från sidan, mönstret :)

Kommentarer
Postat av: Diana

e det lite glitter på sidan?

2008-07-16 @ 21:44:17
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0